12 Ocak 2014 Pazar

Burda Çocuk Örgü Dergisi

Dergileri İnceleyelim

Burda Çocuk Örgü sonbahar - kış özel sayısı bir süre önce tüm kitap evlerinin raflarında yerini aldı.



Ben bu sayıyı inceledim ve çok beğendim. Dergi içerisinde 86 cm ila 140 cm arası çocuklara özel bir çok hırka, kazak, süveter, panço, atkı ve bere çeşitleri mevcut. 

Ayrıca benim bu yıl özel ilgi alanıma giren çorap örnekleri de kayda değer güzellikte. Ben dergiyi çorap örnekleri için almış olmak ile birlikte, pançolara da bayıldım. Hani bir his vardır ya hepsini bir anda yapmak istersiniz :-) hangisine önce başlasam karar veremezsiniz :-) …işte derginin bu sayısı bana bu hisleri yaşattı. Örgü severlere gönül rahatlığı ile önerebileceğim bir sayı.

Hobi Keyfiniz Daim Olsun

Güzel Bir Pazar Geçirmenizi Dilerim



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder