19 Aralık 2013 Perşembe

HobiKeyif'ın Keyif Dükkanı

Sevgili blogger dostlarım, facebook sayfamı beğenenlerim, beğenip de paylaşanlarım, facebook grup üyelerim, görüş bildirenlerim, öneride bulunanlarım, pinterest de pin'leyenlerim, instagram da like'layanlarım,  tweeter'da tweet'leyenlerim, You Tube'da izleyenlerim, mail ile üye olanlarım, G+ followers'larım, Stumble severlerim, Craftsy ve Ravelry takipçilerim yani benim enerjime enerji katan  sevgili dostlarım, hepinize kucak dolusu bir merhaba :-)





Evde yaptığım hobi ürünlerini koymaya yer kalmayınca :-) ne yapabilirim diye düşündüm düşündüm ve mecburen! satmaya karar verdim :-) Çünkü artık aradıklarımı bulamıyorum ve organize olamıyorum. Belki elimdeki ürünleri beğenenleriniz olur, birilerinin bir işine yarar ya da örnek olarak kullanır. Kenarda atıl durmalarından ise makul fiyatlar ile  elden çıkartmaya karar verdim. 

Canınız sıkıldıkça, gelin benim keyif dükkanımı bir dolaşın.. almak şart değil, gezin görün, fikir depolayın…ingilizlerin dediği gibi windows shopping (vitrin gezme) 'de yapabilirsiniz. Aaa çok mu beğendiniz alın gidin canım, ben gene yaparım :-) HobiKeyif Dükkanı burası nasılsa :-)…denizde kum bende hobi tükenmez...

Dükkanımda her gün bir sürpriz ile karşılaşabilirsiniz. Neden mi? Söyliyeyim, kim bilir o gün nereden ne bulmuş olacağım…benim bile unuttuğum işler, örnekler...kolay bulayım diye bir yerlere sakladığım, ama sonra arayınca çok iyi sakladığım için bulamadığım işleri bulmuş ve buraya koymuş olabilirim, O nedenle takipte kalın, her an bir sürpriz olabilir :-))

Benden başka var mı aranızda böyle balık hafızalılar, elindekini saklayıp da sonra bulamayanlar :-)…Evet işte böyle arkadaşlarım. Benim dükkanın amacı bu…

Arzu edenler siparişlerini, mail adresime (hobikeyif@gmail.com), seçtiğin ürünün, adı ve kodu, posta adresi ve telefon numaraları ile bildirebilirler. Siparişiniz en kısa sürede PTT kargo ile ödemeli olarak tarafınıza gönderilecektir...kargo ücreti alıcıya aittir.

Sizi seviyorum

Hobi Keyfiniz Daim Olsun…Keyifli Alışverişler 

Elif

Örgü Aksesuarlar:


Ürün Kodu: PE_1

Bayan Parmaksız Eldiven

Beden: S - M

Fiyat : 20 tl






Ürün Kodu: Boyunluk_1

Bayan Boyunluk

Fiyat : 30 tl




Örgü Bebek Patikleri:


Ürün Kodu: BP_1: 


0-6 ay arası bebekler için uygundur. 

Bebe yünü ile örülmüştür.

Fiyat : 10 tl







Ürün Kodu: BP_2:


0-6 ay arası bebekler için uygundur. 

Bebe yünü ile örülmüştür.

Fiyat : 10 tl





Ürün Kodu: BP_3: 


0-6 ay arası bebekler için uygundur. 

Bebe yünü ile örülmüştür.

Fiyat : 5 tl




Ürün Kodu: BP_4: 


0-6 ay arası bebekler için uygundur. 

Bebe yünü ile örülmüştür.

Fiyat : 10 tl






Ürün Kodu: BP_5: 


0-6 ay arası bebekler için uygundur. 

Bebe yünü ile örülmüştür.

Fiyat : 10 tl




Ürün Kodu: BP_6: 


0-6 ay arası bebekler için uygundur. 

Bebe yünü ile örülmüştür.

Fiyat : 10 tl




Örgü Şapkalar:






Ürün Kodu: Ş_01 & Ş_02 : Analı Kızlı Şapka


orta kalınlıkta yün ile örülmüştür.

Fiyat: takım 10 tl (adet 5 tl) SATILDI



 

Analı Kızlı modelimiz Nadire Hocama (atolyehobi) gitti, iyi ve güzel günlerde kullansınlar :-)




Ürün Kodu: Ş_03 Bezelye Şapka


6 ay - 1 yaş arası çocuklar için uygun

Fiyat: 5 tl













Ürün Kodu: Ş_04


3 - 6 yaş arası çocuklar için uygun

Fiyat: 5 tl








Polar Şapkalar:



Ürün Kodu: Ş_05


3 - 6 yaş arası çocuklar için uygun

Fiyat: 5 tl 




 Ürün Kodu: Ş_06 Çift taraflı Polar Bere


 büyük çocuk ya da yetişkin için uygun

Fiyat: 5 tl





 




Ürün Kodu: Ş_07 Tığ işi Baykuş Bere


 büyük çocuk ya da yetişkin için uygun

Fiyat: 5 tl














Dikiş ve Patchwork Ürünleri:




 Ürün Kodu: I_01 Kalp İğnedanlık

Fiyat: 5 tl



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder