9 Aralık 2013 Pazartesi

Bu Haftaki Konuğum Mavi'nin Güncesi

HobiKeyif Takipçileri ile İlk Buluşma


Merhaba Sevgili HobiKeyifciler,

Bana sizlerle tanışma fırsatı veren sevgili Elif hanıma teşekkürler :-)

Blog ve hobi dünyasına nasıl giriş yaptığımdan bahsetmek istiyorum sizlere ilk yazıda. Böylelikle tanışmış oluruz.


2012 Ekim de evlendim. Bu evlilik sürecinde maalesef işten çıkarıldım ve daha sonra bir türlü iş bulamadım :-(. O arada çok da güzel bir haber aldım:-) Anne olacağım hayırlısıyla 2 ay sonra :-)

Yıllarca okumuş ve okulla birlikte de çalışmış biri olarak evde oturmak inanılmaz sıkıcı geldi. Bir an önce kendime uğraş bulmam gerekiyordu. 

Birden çok uğraş buldum kendime :-) Ama size şu an onlardan sadece birinden bahsedeceğim, diğerleri kısmetse başka yazılara kalsın :-) 

Çivili kasnak işi örtüler yapmaya başladım. Önce kendime ve aile bireylerine yapayım zaman geçsin dedim. Sonra baktım ki herkes beğendi ve sipariş vermeye başladı :-) Aslında pek de iyi oldu. Az da olsa ev bütçesine katkıda bulunmuş olmak inanın beni çok mutlu ediyor. 

Şimdi sizlerle yaptığım birkaç kasnak işinin fotoğrafını paylaşmak istiyorum.


  

       
Sizler de sipariş vermek ya da bloğumu ziyaret etmek isterseniz işte iletişim bilgilerim;

http://mavininguncesi.blogspot.com
www.facebook.com/mavininguncesi
www.twitter.com/aylinimredemir
www.instagram.com/mavininguncesi
Sevgilerimle
Mavi’nin Güncesi

2 yorum:

  1. güzel görünüyorlar ellerinize sağlık... bebek için de ayrıca tebrik ederim. umarım sağlıklı ve mutlu bir bebek olur...

    YanıtlaSil