9 Aralık 2013 Pazartesi

Anlatımlı Saç Örgülü Bandana Yapımı

Bu Hafta Saç Bandı (Bandana) Örüyoruz

Model -1 

Anlatımlı Saç Örgülü Bandana Yapımı 

Geçen haftayı bebek patikleri ile tamamladık ve sizler ile 3 farklı model bebek patiği yapılışını paylaşmıştım.



Bu hafta gelen soru ve öneriler doğrultusunda sizlere farklı renk ve modellerde saç bandı yapmayı anlatacağım.


İlk modelimiz için ihtiyacınız olan malzemeler
4 numara şiş
Orta Kalınlıkta İp
Yün İğnesi
Yün ipiniz ile uyumlu renkte 1 metre kurdele 


Bu malzemelerinizi hazır ediniz!!!


Yarın ister çocuklarınız isterseniz de kendiniz ya da sevdiklerinizi için hazırlayabileceğiniz, birkaç saat içerisinde bitebilecek bir saç bandı modelini paylaşmak istiyorum.


Resimde görmüş olduğunuz saç bandının yapılışını adım adım açıklıyor olacağım.

İzlemede Kalın

Hobi Keyfiniz Daim Olsun 

1 yorum:

  1. bende hep örmek istiyorum ama daha öğrenemedim :) bende bloğuma beklerim

    http://brglafsn.blogspot.com/

    YanıtlaSil