2 Ekim 2013 Çarşamba

Craftsy Uluslararası El Sanatları Eğitim Platformu




Merhabalar Ladies,


Craftsy'i daha önce duydunuz mu bilemiyorum. Craftsy uluslararası el sanatları eğitim platformudur. 
Craftsy üzerinde HD video kayıt kalitesine sahip online video kurslarına kayıt olabiliyorsunuz. Kapsadığı konular arasında dikiş, nakış, kırkyama, yorganlama, şiş ve tığ işi örgülerin yanı sıra yemek, pastacılık, takı tasarım, fotoğrafçılık ve daha bir çok konuyu daha Craftsy'de bulabilirsiniz.

Dünyanın her yerinden kendi konusunda uzman öğretmenler eşliğinde eğitim alır, üyeliğinizin ardından ömür boyu giriş hakkı kazanıp, tartışma platformlarında anlamadığınız ya da kafanıza takılan konularda gerek aynı kursa kayıt olmuş arkadaşlarınıza, gerekse de o eğitimi veren eğitmenlere sorular sorup, mesajlar gönderebiliyor ve cevaplar alıyorsunuz. Eğitim sürecinde tamamladığınız ürünleri paylaşıp, diğer üyelerin paylaştığı projelerini görebilirsiniz.





Ben bu sene başında bu platformu takip etmeye başladım ve kesinlikle bağımlısı olduğumu söyleyebilirim. Hatta craftsy'den aldığım derslerden öğrendiğim şapka ve eldivenlerin bazı resimlerini de Facebook grubumda paylaştım. Blogumun sağ kolonunda sizler de bu iki dersin banner'lerini görebilirsiniz. 


Craftsy'e bir defa kayıt olduktan sonra, bir kısım ücretsiz dersleri izleyebileceksiniz. Bir kısmını da arzu ederseniz satın alabilirsiniz. Bir dersi bir kez satın aldıktan sonra bu dersi istediğiniz zaman, istediğiniz yerde, ister PC'den ister AppleTV bağlantısı ile televizyondan, Iphone ya da Ipad'inizden seyredebilirsiniz. 



Her ders için eğitim notlarını PDF formatında bigisayarınıza indirip, çıktısını alabilirsiniz. Bu materyallerde o derse ait kullanılması gerekli malzeme listesi, adım adım desen, örnek ya da modeli takip edebiliyorsunuz. Kurs kaydını izlerken anlatılan bir yeri çok önemli bulduğunuzda video üzerine not alabiliyor, daha sonra ihtiyaç anında bu notu tıkladığınızda not aldığınız dakikadaki dersi izlemeye başlayabiliyorsunuz.



Bunun dışında şahsınıza ait olan herhangi bir örneği craftsy'nin platformunda ister ücretsiz olarak sergileyebiliyor, isterseniz de ücretli olarak satış yapma imkanına sahip olabiliyorsunuz. 



Craftsy ayrıca bizi Türkiyede çok yeni olan bir internet pazarlama stratejisi ile de tanıştırıyor. İngilizcede, Affiliate Marketing olarak kullanılan ve pazarlamanın önemli bir dalı olan bu işe Türkçede 'performans pazarlama','satış ortaklığı' ya da 'gelir ortaklığı' gibi isimler de verilebiliyor. 



Ben de Craftsy'nin biz bloggerlara sunduğu bu pazarlama metoduna katıldım ve sizleri de tanıştırmak istedim.  



Sizlerde bu metod ile tanışmak ve incelemek isterseniz, bu link'e tıklayarak ulaşabilirsiniz.


Sadece dersleri incelemek ve beğendiğiniz bir tanesine katılmayı arzu ederiseniz bu link'e tıklayarak ulaşabilirsiniz.

Arzu ettiğiniz her konuda blogum üzerinden bana sorular sorabilirsiniz. 

Hobi Keyfiniz Daim Olsun.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder